Известие

Collapse
No announcement yet.

ръждясват ли вашите 156-ци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ръжда и дупки по праговете като при опелите не мисля че може да се получи с оригиналният праг на 156 .... Ако някога е удрян прага и после е изправят по метода със заваряването шипчета и дърпане или пък смяна на целият праг .... тогава може и да се получат дупки ....
    156 sportvagon 1.9jtd

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
      Аз пък съм виждал Австрийска 166-ца ,която отдолу беше цялата в ръжда. А сега де???
      Аз пък НЕ съм виждал австрийка без ръжда, без значение марката.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        Аз пък НЕ съм виждал австрийка без ръжда, без значение марката.
        И немска.
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Аз пък НЕ съм виждал австрийка без ръжда, без значение марката.
          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
          И немска.
          При всичката луга която сипят там , няма как да не ръждяса отдолу каквато и марка да е .

          Иначе Алфа за да ръждяса трябва да е била ударена и да е нарушено калаеното покритие . Това от камъчета не се получава .
          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

          Comment


          • #20
            Става, става....точно в случая с ръба на предния калник на 156 - по-горе го коментирахме. Изглежда това е отчетено, защото при 147-та вече е решен проблема и тя не страда от това.
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • #21
              Виждал съм германка, на която и нямаше резбите на болтовете, бяха и се скапали спирачните тръби, радиатора все едно молци го бяхя яли, за да избият карето от главината използваха 10 кг чук, почти цял флакон ВД и около 45-50 минути бой. Аз лично никога не бих си купил германка на повече от 2-3 зими, двигател на мърлявите жабари се прави, но тръгне ли тотална корозия спиране няма.
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #22
                Мойта е от Италия, северна, не помня града.Не съм забелязал ръжда.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #23
                  Мойта почна откъм прагове и ръждясването е много относително генерацията също гние и щипките дето държат предната броня също ми изгниха . Ма при жсеки е различно зависи и колко е удряна .
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #24


                    Има едни серий дето се правят в Антверпен,в завода на Опел


                    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                    Comment


                    • #25
                      Що се смееш бе, колата е регистрирана в някакъв град в северна Италия.От там е внесена, имам даже сервизна книжка, подържал я човека съвестно.Това имах пред вид.Не че е правена в Италия.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #26


                        мойта седя 3 дена до един опел и по калника започна леко да ръждясва може и да е заразно
                        Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                        Comment


                        • #27
                          Колко излиза едно изкърпване на праговете на 156?
                          Гледах една, доста запазена като цяло 2.0 тс.
                          Двг и ходова част са перфектни. Само праговете са тръгнали.
                          Цената е 2300.

                          Извинявам се, че пиша в тази тема, но какво ще ме съветвате... пък и несъм изцяло офтопик
                          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS

                          рейтинг фотографов

                          Comment


                          • #28
                            Бъди сигурен, че не са само праговете - има много други места, които загниват, преди ръждата да избие на праговете
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #29
                              Ами кажете къде да гледам де....
                              Кои са тези много други места?
                              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS

                              рейтинг фотографов

                              Comment


                              • #30
                                Опитвам се да ти кажа, че кола, която е избила ръжда изобщо не трябва да я гледаш - вЕрвай ми - по добре да е с проблем в двигателя, или окачването, или някакво ударче... ръждата спирка няма
                                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                                Comment

                                Working...
                                X